به گزارش «سراج24»، تمرین جدی کشتی عصر شنبه در دستور کار هر دو تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داشت که ابتدا فرنگیکاران و سپس آزادکاران به روی تشک رفتند اما چیزی که بیش از هر چیز در تمرین فرنگیکاران به چشم آمد، غیبت عبدالله چمنگلی مربی ارشد (یا همان سرمربی) تیم ملی بود که یکی از مهمترین تمرینهای فرنگیکاران بدون حضور او برگزار شد.
گفته میشد چمنگلی در وزارت ورزش جلسه دارد! این در حالی بود که کادر فنی کشتی آزاد از جمله رسول خادم حتی یک ساعت قبل از تمرین آزاد در کنار تشک حضور داشته و با پایان تمرین نیز مربیان تیم ملی آخرین نفراتی بودند که تشک کشتی را ترک کردند.
رقابتهای جهانی کشتی از 25 شهریور در بوداپست آغاز میشود.



